[Świat]
Grupa negocjacyjna GroupM do której należą domy mediowe takie jak: MEC, MediaCom i Mindshare poinformowała, że będzie współpracować jedynie z firmami stosującymi certyfikowane systemy antypirackie. Decyzja jest spowodowana poparciem dla antypirackich wytycznych ogłoszonych przez Trustworthy Accountability Group (TAG). GroupM nie chce żeby reklamy pojawiały się w pirackich serwisach udostępniających nielegalnie filmy lub muzykę.
W ten sposób zamierza chronić marki reklamodawców, z którymi współpracuje.
GroupM liczy, że poprzez takie działania i poparcie dla TAG dojdzie do ograniczenia ilości pirackich treści w internecie i poprawy sytuacji w całej branży.
Na razie nie wiadomo czy takie rozwiązanie zostanie zastosowane również w Polsce.

Czytaj więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/groupm-zapowiada-koniec-wspolpracy-z-wydawcami-korzystajacymi-z-pirackich-tresci#
Data źródła: 24.09.2015
Źródło: wirtualnemedia.pl